+ "Alvaro Estrella - All in my head" at spotify :)

 
 
 
 
 
 
En torsdag med väderlyx :) Bortsett från att alla flygfän tror att det är fritt fram att anfalla en som om man vore någon jävla landningsbana, så har jag njutit hela dagen lång. Dessutom om det bara är flugor, så tycker jag det är skönt när de kryper på benen, haha jag vet, fett vidrigt igentligen, eftersom att det sägs att flugor skiter varjegång de stannar. Men ah det killar så skööönt B-) Men alla andra äckeldjur som blinningar, småknott, myror ock spindlar, buhuuuuuuu alltsååååå :s De dödar jag hellre!
Hur som så har jag solat lite, grillat såndära bratwurst igen, ätit massa melon ock ananas ock lyssnat på musik i 7 timmar i sträck nu, genom headsetet. Älskar när man inte behöver hålla koll på klockan, utan bara kan krypa in i sin egna värld med sjukt jävla fin musik därtill. Det är att njuta det, för min del ! Älskar sooooolen!
 
Nu ska jag laga lite mat igen, sedan ska jag vrida på musiken ock försöka städa av lite :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0