the sun is rising sober

 
Igår gick hela min dag åt jobb mellan 8-18.15. Sedan var det soffhäng kvällen lång, ock jag passade på att vila kroppen :)
 
Det här med att sova alltså... Natten till måndag, så somnade jag först vid halv fem ock sedan gick jag upp vid halv sju för att hinna med min planering. Idag vaknade jag vid tre ock har nu varit uppe en timma. Klockan ringer om en halvtimma, så nu känns det ganska onödigt att försöka somna om. Visst att jag älskar att vakna tidigt, så dagen inte går till spillo, om man ska jobba på kvällen, men vid halv sex- sex hade ju varit mer lämpligt.
 
Idag ska jag till gymmet ock på ondagar så gäller fokus på bara armar. Känns hur bra som helst, för armarna är det inte mycket muskler i, mest häng.. :) Annars är det bara jobb ikväll som står på schemat, kanske lite städning också om jag orkar :)
 
 
I måndags trots den dåliga sömnen, så kände jag mig i riktigt bra form, det gör mig glad :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0