Solen skiner idag med :D

 
 
 
 
 
Posar lite med te-muggen för en bild på the "right now" moment. Idag jobbar jag extra mellan 9.15 - 17 :) Sedan får vi se om det kanske är dags för en tur till gymmet. Har inte köttat benen denna veckan än, så det blir det i sådana fall :) Om jag inte känner för att unna mig lite fredagslyx med vin ock sådant gott :) Kanske överväger det ganska fort ;) haha Annars så får vi se vad denna helgen har att erbjuda.
 
Idag kör jag på en make-up med alla regnbågens färger näst intill. Gul, grön, turkos, blå, lila, brun ock svart :) Yepp där är jag i min vardag när humöret är på topp :) Men det syns inte på bilden, kanske tack o lov ?! ;) Haha, ne men jag är nöjd!
 
Utöver detta, så mår jag bra, löning idag ock förjädra härligt känns det + nödvändigt :) Har levt på mackor ock pangkakor nu en vecka... Alltså man tröttnar oväl på det. Hur som, trevlig helg allesammans :)
 
 
#slut-tjabblat
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0