shut your mouth and let the music speak out loud

 
 
Godmorgon underbara fredag. Lyxar till det med en stor cappucino med ett tjock lager oboy på ytan, så man får lite oboy-pulver i varje sup man tar:) så sjukt gott. Har ni inte testat, gör det !
 
 
 
 
 
Idag kommer MIO-killarna hit ock hämtar mig skänk :) Ska bli riktigt skönt att bli av med den nu. Sedan ska jag, om mamma har tid, färga håret. Så får vi se vart denna fredag tar vägen. Känner för att bara vara hemma ikväll ock dega i soffan. Kanske borde jag gå till coop ock köpa massa godis ock gotta mig till lets dance, trots att jag har fuskat extremt mycket denna veckan, med allting. Ätit godis när jag fått tillfälle, sedan har jag jobbat kvällar ock kommit hem vrålhungrig, så då har jag fått äta sent på kvällarna. Kalabalik skulle man kunna kalla det, eller också säger vi bara att jag njöt lite för mycket. Borde ju belöna mig efter morgonens benpass på gymmet ;) Am I right?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0