"pre-pepp music"

 
 
 
 
Godmorgon :)
 
Igår fick jag hämta ut 2 stora paket från gymgrossisten. Det innehöll bland annat ett flak med celsius som jag beställt för att se om det kan ge mig lite energi på träningsdagarna. Så nu sitter jag här i sängen ock börjar min morgon med en dricka. Känns ganska märkligt. Men om man kan lita på alla referenser, så är det nog lugnt att ta en celsius såhär på morgonen även om det aldrig kommer kännas 100. Så när jag fått i mig den här ock bytt om till träningskläder, så är nog klockan runt 06.30, så då blir det en sväng mot gymmet för ett armpass idag :) Ni ser ju bara att det inte växer några armmuskler på mig direkt. 5 kilos tyngd på maskinerna är det jag har att skryta med.,.. woooooooow
 
 
 
 
 
 
Tar dessutom med mig mina nya handskar som också låg i paketet, så jag slipper alla dessa blåsor ock stinkande hantlar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0