personligt rekord!

 
 
God jävla supermorgon. Började denna dagen med lite ben-övningar på gymmet en halvtimma, sedan drog jag hem ock åt ett par ägg ock ett stort svensk äpple innan jag tog mig mot vårdcentralen för ännu en blodtryckskontroll. Ligger fortfarande på högt blodtryck, men antar att det är så jag ska vara. Så nu sa jag till att jag får leva med det, för jag pallar inte att springa till vårdcentralen varje månad, ta ett blodtrycks-test ock sedan gå hem igen. Isåfall kanske man kan göra något åt det med en gång, lite medicin eller så, om det nu inte är bra att blodtrycket är högt. Men medicin vill man inte ge mig, så nu är det slut på dessa kontroller för tillfället. Samma visa varje gång i varje fall, så det känns bara onödigt.
 
När det var gjort, så tog jag svängen förbi gymmet igen för ett intensivare pass på crosstrainern.
Sprang EN jävla mil ! Så sjukt jävla fruktansvärt stolt över mig själv.
Trodde fan inte att jag skulle fixa det...
 
Nu sitter jag ock äter riktiga fläskiga pannkakor med jordgubbssylt ock spraygrädde, ock jag tänker njuta av denna dagens ledighet uti ända :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0