Obalanserad vardag kallas det

 
 
Började min morgon på gymmet, sedan åt jag en nyttig frukost :)
 
 
 
 
Nu sitter jag här ock dricker öl o käkar nutrilett mixat med smarties. Feels good to be human... Det är så jag funkar... Ock att vara spontan 2 gånger på samma dag, resulterar i en hemmakväll som var en utekväll när spontaniteten började. Så ikväll ska jag äta massa godis ock dricka vin som jag varit ock köpt :)
 
Annars så röjjer jag lite i mitt förråd/extrarum. Jag har varit 2 vänder mot återvinningsstationen. Hittade bland annat en låda med typ 10 par skor i. Skänkte allihopa till välgörenhet eller vad det heter? myrorna? ah hur som, jag har inte plats för dem, så det var nog därför som de låg kvar i lådan... Hur som, borta ock borglömt kan jag förkorta det (y) Det värsta när man gräver i ens förvaring är att man hittar massa småplock som en ska ta tag i, så medans jag städar, så stökar jag till lite... Förbättringen har alltså inte kommit ännu....... Men jag hittade ett kassaskrin, dock inte nyckeln, så ja fick bryta upp det, ock där i låg mitt pass, ock det fick mig att inse att nästa gång jag ska utomlands så måste jag fixa nytt pass innan, då jag gjorde en ommöblering i mitt namn för två år sedan, alltså några få månader efter att passet var fixat. Känns ganska så bra ändå, då jag ser ut som att jag sett ett spöke på det kortet. Gött o ha koll på läget sådär imellanåt.... Nu ska jag återgå till mitt städande....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0