jag vet att jag inte är någon skönhet eller så

 
 
Är det helg så är det ock jag har lagt upp ett schema där jag får äta precis vad jag vill på helgerna :) Njuta så mycket som bara den :) Så det har jag gjort denna helgen :) Imorn är det dags att sätta stopp på mina behov igen ock behärska mig, tills det är fredag ock ny helg ock man kan lyxa till det lite mer än vanligt :)
 
 
Så vad har jag gjort denna helgen då?
Jag har faktiskt hållt mig på hemmaplan. Känns som att jag tappat bort mig själv någonstans på vägen. Jag har så mycket att lära om mig själv, ock det ser jag fram emot att göra!
I måndags satte jag upp lite gränser. Dels skulle jag försöka att inte äta efter klockan 18 från måndag till torsdag, ock det funkade jättebra. Jag gjorde ett träningsschema för ett par dagar som jag följde galant. Dessutom såg jag bort från godis mellan måndag till torsdag. Så mina mål för den gångna veckan klarade jag av. Nu ska jag ge mig på vecka två ock den ser exakt likadan ut :)
Så istället för att vara ute ock ränna på gatorna denna helgen så har jag röjjt en väldans massa i mitt fjärde rum, det som ingen vet existerar ;) Har varit en, två, låt säga fem gånger till återvinningsstationen med fullast idag. Känns så himla skönt ock bara slänga allt åt helvete. Imorn ska jag även bort till tippen där det ska kastas ännu mera. Bland annat lite tv-apparater som jag har ståendes ock vice versa.... Hatar att kasta, men jag måste. Sedan har jag haft underbart soffhäng på kvällarna med vin ock annat gott :) Känns som att inte denna helgen har sprungit iväg för en gång skull :)
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen ock slå på en film. Därefter ska jag försöka sova, så jag vaknar utvilad imorgon bitti. Klockan ringer vid sex, då jag har mycket jag vill hinna med innan jag ska jobba på kvällen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0