Jag brukar sabba allting

 
 
Utmanar mig själv lite idag ock provar att "fasta" nu fram tills imorn bitti. HAHA. Kommer antagligen gå åt skogen då jag redan är ashungrig. Men jag köpte nya numret av IRON MAN ock där läste jag att det kan vara bra att låta magen vila ibland. Så jag tänkte kolla om jag verkligen pallar detta spontana anfall som landade i mina tankegångar. Jag åt sista målet nu vid 18 ock får inte äta förräns imorn bitti vid 06.00.. Hoha, men jag får dricka kaffe, tack kära, sedan får jag dricka vatten ock protein med mjölk ikväll, det har jag lovat mig själv. Annars skulle det vara totalt omöjligt.
 
Intalar mig själv att "Giving up is not an option right now"!
 
 
Cp som drömmer mig bort undertiden.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0