Jag borde vara van vid detta oflyt

 
 

Gick på vinaren igår, så idag hade jag inga andra val än att ta mig iväg till gymmet imorse :)
Sedan gick jag hem, åt lite riesen ock turkisk peppar ock sov därefter några timmar till, var så sjukt trött :)
Nu har jag precis tvättat lite, ska dra en maskin till, sedan ska jag byta gardiner till några nya som jag köpte igår :)
 
Annars fick jag ett dåligt besked från MIO precis. Min underbara skänk, som jag var så nöjd med i storlek ock vice versa, den ska återlevereras. Jag kommer inte få mina nya delar, då de slutat tillverka denna skänken för år 2014, så tack men nejtack. Nu blev jag inte så jätteglad. Jag som trodde att mina lägenhetsinköp var klara.... Nu får jag leta reda på en nya skänk som kan ersätta denna fina skänk :( Förstår inte varför detta alltid ska hända mig !? Besviken tjej på en underbar lördag. Detta går inte ihop.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0