Anton Ewald, alltsåå.. :*

 
 
Idag har jag städat min garderob, vilket var mer än nödvändigt! Ock nu har jag precis ätit fläskfilé ock klyftpotatis. Brände mig på ugnen när jag tog ut plåten, så mitt finger luktar bränt nu eftersom att de brände bort mina hår på fingrarna. Men det var ju lika bra det, för vem vill vara apa !? Annars har min helg varit bra, shottat en del galliano, ock sedan har jag druckit vin ock öl ock antagligen ätit alldeles för mycket godis, så det får nog bli några minuter på crosstrainern imorn på gymmet... Men denna helgen var precis vad jag behövde. Nu är energin där den ska för denna veckan ock kommande jobbarhelg :)
 
 
En gammal bild från fägre-tidernaaaa ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0