time heals so I'll wait

 
 
Orkade aldrig lägga ut musik igår.. Ock nu mår jag illa som fan ock känner mig frusen, men jag ska ändå jobba ikväll. Måste ju ha pengarna.. Utöver det, så känner jag mig ganska nere. Försöker offra mig, men alltid känns det inte lika braa! Vet inte riktigt vart man ska sätta gränserna. Men så tänker jag en gång till, att lite längre kan man gåå.. Men jag ska försöka hålla humöret uppe. Längtar varjefall till morgondagen, då mina tjejer kommer hit!
 
Ni får en låt sålänge, så ska jag försöka lägga in några fler låtar ikväll när jag kommer hem från jobbet, så har ni några pepplåtar som jag kommer köra på min morgondag innan jag slår upp portarna till förfesten :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0