#new! this could be something - anton ewald

 
 
 
Haha, sommarplågan...
 

Varning för lite äcklig text...
 
Alltså vilken klant jag är.. Skulle gå till återvinningsstationen med massa flaskor, ock med några få flaskor kvar, så tappar jag en som landar mot containern ock sedan kommer den spruckna flaskan på min fot... Såg att det blev ett jack. Alltså, ni vet när det går så fort för blodet att lämna kroppen, den stunden man blir lite illamående, just vid händelsen, det hände, ock då hade jag några flaskor kvar, kände hur tårarna knackade på bakom ögonlocken. Slängde in de sista flaskorna ock sprang sedan haltandes hem. Min fot började somna, ock min sandal var som ett blodbad, klibbigt. Sprang upp till Göran som fick kolla om det var glas i foten, det kunde ju inte jag se bakom alla tårar. Men det ska det inte vara. Nu har jag plåstrat om foten, ock har den i högläge. Min fot sover fortfarande, men antar att det är så det ska vara vid sådana här tillfällen... Alltså, nu hoppas jag ju att jag vaknar upp imorn ock allting är bra... Usch det här var äckligt, o så är jag så fett nyfiken.. Tittade in i jacket, ock vad vet jag, men det såg ut som om jag såg en blodådra där under, det var ju liksom öppet... Yuuuuuo
 
 
Nääh fyfan, nu blir det en stor stark coca cola ock några filmer på raken.. Ett dåligt avslut på denna fantastiskt sköna söndag. Inte precis vad jag efterfrågade men... Stay positive liksom (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0