låt mig vara din soldat

 
 
När jag var i skövde i onsdags ock hämtade bilen, så passade jag även på att köpa en ny datorsladd, eftersom att min var halvt uppäten av mindy... Så nu är min dator fungerande igen. Idag ska jag börja två timmar tidigare, så det blir en lång lördag med enbart jobb mellan 14-22.15. hogachaka
 
Igår eftermiddag, så drog jag in till stan ock mötte upp therese ock virre, för att sedan spela äventyrsgolf med belinda, niklas, felicia ock vilmer. Ock att jag inte är proffs på äventyrsgolf är något som jag faktiskt kan stå för. Sedan åkte vi ock handlade mat ock slog oss därefter ner på belinda ock niklas altan i en skön miljö där maten slog på stort. Jag älskar tacos, det är en sak som är säker ! En riktigt fin fredagskväll helt enkelt!
 
Nu har jag precis varit ute i trädgården med mindy i koppel. Tänkte fixa ordning mig nu ock sedan äta mat, sedan är nog klockan så pass att jag måste dra iväg till jobbet. Ha en trevlig helg allihopa :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0