Det här går inte

 
 

Faaaaan! Har vaknat flera gånger inatt, då jag vridit till foten i sömnen åt fel håll, ock då har det gjort så fruktansvärt ont, så min natt har delat ut många tårar. Sitter o gråter nu med med tanke på att jag inte kan gå o gymma denna måndag, dessutom ska jag jobba extra på torsdag, så då blir det heller ingenting... Detta blir en ren skitvecka i stort sett.... Hoppas bara att det inte är något konstigt !?
 
Hur som helst, så blir det jobb ikväll i strumplästen, för några dojjor får jag inte på foten, då böjbarheten inte är som den ska... Ahh, ock som grädde på moset stänger kommunen av vattnet mellan 14-17 i denna kåk idag, så jag får väl gå ock duscha ock fixa ordning mat o allting nu på morgonkvisten....
 
"När det är bättre att drömma"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0