Broiler

 
 
 
 
 
Tjaaa! Igår när jag slutade jobbet så drog jag till bolaget för att införskaffa mig det som jag tror går åt nu under dessa midsommardagar ! Sedan färgade jag håret, gjorde ansiktsmask ock fixa naglarna. Så nu är jag halvvägs redo. Men mitt schema är knapert, med jobb ikväll, sedan får det bara bli att cykla hem ock sova för att orka upp imorn bitti ock jobba igen. Igentligen borde jag ha packat klart allting nu, men jag har varit uppe sedan halv fem imorse ock jag har städat hela dagen. Så nu blir det sista ruschen med matlagning ock vice versa innan jag ska pallra mig mot coop. Håller tummarna på att allting faller på plats inför denna helgen.. Men humöret är på topp, ock jag ser verkligen fram emot denna midsommar! Hoppas alla är lika förväntansfulla som jag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0