Ain't it fun

 
 
 
Åååh så många anledningar att le ock vara glad ock lycklig! Att man inte inser det varje dag :)
 
Jag jobbar hela helgen, men känner ändå hur allting tar sig frammåt! En vecka som kan kallas sista jobbarveckan innan 4 veckors semester, men som även kan bonkas full :) Har så mycket att se fram emot denna veckan, så det kanske är därför som det känns helt okeey att jobba :) På måndag blir det eventuellt bilbingo, annars kanske jag inkräktar therese ock viktor ock åker o plockar svamp med dem. På tisdag drar vi äntligen till gränna ock även visningsö när vi ändå befinner oss på andra sidan vättern :) Ock så länge som jag längtat efter det, nu äntligen !!!
aaah (y) På fredag blir det barhäng i skövde, baaaaaam! På lördag kanske det blir fotbollsgolf med Sara ock Olivia, om de kan :) Ock på söndag så drar vi till Göteborg ock Liseberg :) så mycket lycka ! Ock mitt i allt så jobbar jag, galet hur det ens går ihop! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0