you're wasting your time with your lies

 
 
Hade ingen direkt energi till datan igår, så ska försöka få med lite musik ikväll :)
 
Idag tog jag tag i mig själv för en kort promenad på ynka 2 kilometer, men fett lycklig ändå, jag gjorde det ju faktiskt. Jag valde även att ta ut mina guldslingor, så då passade jag på att få mitt hår klippt ock färgat. Vilket kändes extremt sköööönt ock välbehövligt. Nu har jag precis kommit ut ur duschen ock har bara hunnit hänga tvätten ock lagt i pannan så vi får lite värme i huset. Borde städa lite, men jag skjuter nog på det tills imorn.
 
Var även iväg ock köpte färsk fisk på coop som jag ska tillaga idag, antagligen ganska så snart, då hungern har startat. Hade igentligen bara lust att skryta lite med min promenad, allt känns så mycket bättre då, haha :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0