you gave me fire

 
 
Lite fin musik till läsandet här nedanför :)
 
 
Nu har jag fått mina nya kort ock koder till korten, så nu gäller det att printa om ock printa rätt i huvudet ock äntligen kan jag gå o köpa lite bättre mat :) funderar på en pizza ikväll ;)
 
Var ju inne i Mariestad i onsdags ock besökte banken ock hämtade även ut min skänk. Men med oturen som jag besitter enligt mig själv, så har jag fått två stycken vänster-lådor, så skänken är oklar. Fick maila några bilder på bevis att jag fått två stycken vänster lådor istället för en vänster ock en höger. Men om inte bilderna är bevis nog, så ska det komma ut några personer nästa vecka ock kika på det. Så det innebär att resultatet dröjjer....
 
Ska jobba extra imorn bitti mellan 7-15, men det känns sjukt skönt, eftersom jag missade min onsdag- ock torsdagstid denna veckan.
 
Utöver detta, så gjorde jag en beställning på massa nagelprylar som jag hoppas dyker upp nästa vecka. Blev en massa gel i både glitter ock enfärgade färger ock även en egen uv-lampa, så nu ska här försöka byggas gelnaglar så småningom... Får se hur resultatet kommer bli med mina skak-attacker, men spännande ska det bli. Förhoppningsvis får jag fina naglar också :) Men mer om det när jag är där :)
 
 
 
 
Nu kan jag ta emot alla tips på bra bil-sorter också :) Det jag vill ha är en bil med bra ljud, såklart ock sedan ska den vara rymlig ock inte allt för dyr ;) Jag kommer inte köpa bilen som jag tjatat ock drömt om, utan det får sitta kvar som en drömbil, så kanske jag tar det när jag fått balans på mina behov som ung, så kanske om tio år så att säga ;) haha
 
La in alla bilder från mobilen till datan ock hittade dessa fina som ingen sett :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0