2 mod verden

 
 
 
Försöker fokusera på att hitta en livsstil för mig själv, så jag har praktiskt taget inte riktigt engagerat mig i bloggen eller knappt internet över huvud taget..
 
Vet inte vart jag var senast i uppdateringen... Men denna helgen har varit min lediga, ock i fredags så hade vi afterwork med först några glas här hemma hos mig. Sedan styrde vi kosan mot skövde ock slog oss ner vid vårat reserverade bord på O'learys 19.30. Vi åt mat såklart ock shottade ock hade allmänt trevligt. Sedan drog vi ett varv på bowlingbanan ock alkoholen hade satt eld på mig ock förhoppningsvis alla andra ock att det kom in ytterligare någon shottbricka uppskattades enbart, då alla var på braaa höjder :) Här efter när klockan närmade sig tolv, så skulle vi nog bara åkt hem, men vi ändrade oss lite spontant ock började traska mot glädje (?) ett besök i baren ock sedan ägde vi dansgolvet hela kvällen. Har lite svaga minnesluckor, men jag tror alla var minst lika fulla o glada som jag var.. Tror näst intill att vi alla for omkull någon gång inne på dansgolvet... Sjukt trevlig kväll, ock innan vi satte fart hemmåt så blev det ju självklart ett stopp på max för lite maaaaaaat :)
Fruktansvärt trevliga jobbar-pooolers jag har på coooop :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0