we don't need to runaway

 
 
Hade en riktigt jobbig natt. Gick o la mig vid halv elva, ock somnade väldigt fort. Vaknade ock trodde att det var dags att gå upp, då det kändes som att jag sovit väldigt hårt en hel natt. Låg o vred lite ock sneglade lite lätt på klockan... BAAAM, klockan var då bara 00.05. Febern låg på, så jag gick upp ock tryckte i mig alvedon ock ibumetin. Sedan blev jag gööörvarm ock kunde inte somna. Slängde ner alla täcken ock kuddar på golvet, men började ganska snart att frysa. Fick krypa efter allt på golvet igen. Hatar att få feber när man ska pendla så mellan att svettas o frysa.... Men nu känner jag inte av febern direkt, ock det känns skönt. Dock har jag fruktansvärt ont i lungorna när jag andas ock hostar. Så det känns väldigt skönt att jag är ledig idag :)
 
Ska snart åka till tippen med massa kaninspån, ock sedan ska vi köpa ägg. Därefter blir det hem ock packa inför helgen, ock sedan måste jag städa av lite. Nytvättade kläder lite överallt för tillfället ock är även påväg att starta en till maskin.... Yeepp, där är min dag, sedan blir det soffhäng ikväll ock då ska jag passa på att fixa naglarna :)
 
 
 
En så himla fin bild från en av de bästa dagarna förra sommaren med 33% av de bästa på denna jord ♥ Detta måste vi göra i sommar igen, det är en sak som är säker om ni frågar mig !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0