struggling against the feelings

 
 
 

God morgon blev inte så jättegod...
 
Vaknade upp ock hade ont i lungorna när jag andades. Så pallrade mig till solariet ock fick en illamående känsla, ock låg o tänkte "vart tar jag vägen om jag måste spy"? fräscht eller hur. Men tack o bock, jag klarade av mina 15 minuter ock traskade hem. Slängde mig i sängen ock mådde fan skit. Men jag hade sedan igår tänkt att jag idag skulle ut o springa mina 2 kilometer, så jag kämpade emot ock hoppades på att det skulle lätta efter turen.. Men när jag saktade mina ben till promenad, så kände jag mig halvt rubbad.
 
Tog en tur till coop ock handlade massa frukt ock grönt, som blir dagens mat, ock nu ligger jag här, halvt utslagen, med lite feber bara sådär... Släppte några tårar, då jag känner att jag mår dåligt inombords. Jag har ju ställt till det helt ock hållet här mot min kropps standarder, fuckat upp det helt så att säga.... Men att förtära alvedon ock ibumetin kan underlätta, ock så har det gjort, känner mig bättre nu, så ikväll blir det en premiärtur till gymmet med, ska jag kalla det en PT.
 
Hoppas att det bara är en ovana, för jag känner fan inte för att ge upp denna "förbättring" mot min hälsa, även om jag förtillfället inte mår bra av det. Får extrema skakningar, som jag inte kan hantera, världen snurrar ock mitt i allt letar jag efter den röda tråden som kan finna balansen, har dock inte hittat den ännu. Love life anyway!
 
Vad som kan vara anledningen till denna känsla, kan bara vara att jag jobbat mer än vanligt, ätit mindre än vanligt, absolut inte lite, men mindre än 8 måltider, dessutom har jag inte alls ätit mycket godis.. Eller jaa, godis har jag ätit på veckorna såsom på helgerna, men inte i den mängden som jag brukar. Ock nu när jag gjort allt detta under samma period, ock skulle få lite ledigt, så kopplar nog kroppen av, ock det får man betala för.. Jag tänker varjefall försöka hålla humöret uppe, för släpper man det ock tycker synd om sig själv, jaa, då mår man fan inte bättre. Ock jag tänker inte missa denna helgen då jag ska upp till Göteborg för att leva loppan med världens bästa :) Det ska kännas att man lever!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0