MUSIK - DEL 2

 
 
En ledig dag ock man vill alltid hinna så mycket. Jar har fått upp värmen i huset, jag har tvättat tre maskiner ock hängt det, varit ute på en liten springtur på 2 kilometer, solat ock nu ska jag göra hemmagjord pizza ock sedan ska jag städa mitt sovrum. Damma av alla mina parfymer står först på listan. Sedan ser jag fram emot att inta soffläge med ett fotbad, kvällsfika ock lite tv-tittande. Var dagar sedan som jag chillade i soffan känns det som, så det ska jag unna mig ikväll. :) Sköööönt att klockan bara är tre :)
 
Här kommer fortsättningen på min spellista :) Imornkväll kommer nästa del.
Annars, ha en fortsatt fin söndag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0