busy doin' nothin

 
 
Idag var en såndär morgon då jag tog ikapp missad sömn. Men nu känner jag att det kan räcka :) Äter frukost för tillfället ock lyssnar på musik. Känner ingen stress över dagen, kan om jag vill städa eller också göra inget. Jag jobbar ikväll, men sedan är jag ledig i helgen, så jag kan städa då i sådana fall :)
 
Veckan har sprungit på, men denna veckan har jag haft extremt dålig hälsokoll. Ätit massa godis ock inte speciellt bra mat. 7 korvar igår innan jobbet, baaaam. Känner mig just nu som en soffpotatis. Var på gymmet igår med mamma ock körde bara armar, så kan inte direkt säga att jag är stark i armarna för tillfället då träningsvärken har gnagt tag.. Var annars sista gången som jag gick till gymmet utan headset i ensamt sällskap... Herregud alltså, om jag sitter ock gör armar på en maskin, då ska det komma en ock sätta sig på maskinen bredvid ock börja prata med mig när jag tar i för att orka mina tyngder... Alltså sånt där får jag panik på. Jag gick ju inte direkt dit för att prata med folk, det gör jag så det räcker på dagarna ändå. Jag gick dit för att fokusera på mig själv, i min egna värld... Skönt o få ut det, tack ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0