18:14

 
 
Extra jobb idag mellan 7-15 (y) Februari är ju så jävlans kort ock för min del så faller dagarna så fel, så att jag jobbar så mycket extra, kommer inte att löna sig så värst, men att jag har betat av det tuffa nu, känns sjukt bra ock med tanke på hur liten inkomsten skulle bli annars... Jorrah, det känns okeeey :D
 
Hade tänkt en utgång ikväll, men eftersom Götlaborg tar emot oss nästa helg, så sparar jag mig tills dess. Engagerade mig lite här hemma istället ock bar in massa ved när jag kom hem från jobbet. Slet som en myra tills händerna började blöda, sedan fick jag nog ock kände att enough is enough liksom :)
 
 
Nu ska jag gå ner ock starta en tvättmaskin, ock sedan tvätta bort sminket ock krypa ner i soffan. Imorn är jag så jäääävla ledig efter tio dagars jobb i sträck. Så vad ska göra återstår att se :)
 

pussssss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0