YOOOO

 
 
Hujedamig, vilken fantastisk morgon (y) Började med en sväng till gymmet, sedan kom jag hem ock åt nybakat bröd i mängder. Nu sitter jag med ansiktsmask ock ska om sådär en 15 minuter gå ock duscha ock fräscha till mig. Sedan ska nog energin fortsätta pumpa, så kanske jag orkar städa av lägenheten idag också, innan det blir jobb ikväll :)
 
 
Men min gångna vecka då... Har typ bara jobbat. Men jag har gjort en höjdpunkt! I måndags åkte jag till mariestad med mamma ock shoppade lite granna, ganska mycket, jaaa. Sedan åkte jag bara hem ock lämnade av alla grejjer ock drog sedan till Fredrik ock bakade pepparkakshus. Premiär för min del, ock kände att det var dags att lära mig något nytt. Efter fyra timmars slit, så stod villan klar, ock efterfrågan på inflyttning växte storartat, så fort samhället fick reda på vårt engagemang ;) haha, men ah den blev förbannat fin, som ni kan se :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0