walk with hope

 
 
 
 
Tjabba :) Denna helgen har det varit jobb som ni vet, sedan avslutade jag min lördag på pinchos med 9 tjejer ock Björn :) Fantastisk kväll ! Sedan styrde vi hemmåt i den kalla vinternatten, med en dimma från åre. Att ett dött djur hade kunnat legat på vägen ock orsakat kaos tänkte jag bara på vissa stunder. Skämt-o-sido som man säger, men så dimmit var det. Hur som, mina små gosetossar till sällskap kom hem säkert, ock det är huvudsaken, då kan jag må bra. Upp tidigt imorse, ut i den 20 minusgrader kalla, men helt underbart vackra morgonen för att spendera söndagen på coop, inga problem :) Men jag somnade ett par timmar förut när jag kom hem, så jag får se hur lätt jag når john blund inatt, då klockan närmar sig tolvslaget ock den nya veckan knackar på. Imorn är det extrajobb för min del, då nyår står runt knuten. 8-15 ska jag jobba, så får jag se vad jag hittar på sedan. Kanske bara införskaffar mig lite, låt säga ännu mera chill. Den här maten ock allt jobb i december sätter sina spår minsann. Dags att städa upp min hälsa, men låt nyår passera först känner jag.
 
Min nyår har väl näst intill fallit på plats. Men mer om det senare. Nu ska jag dricka upp coca-colan, tömma det sista i godispåsen ock sedan ta en rulle. tror inte jag kan somna än såatte. Sleep tight liksom :)
 
Som sagt, fantastiska vinterdag, om min bild här nedanför som jag tog imorse får tala :D Njut allesammans, lite kyla är bra. Frysa ner lite bakterier som vi kom fram till idag på coop. Folk kanske inte vet hur mycket som faktiskt händer på coop. Men mer än man kan tro utan att överdriva. Idag råkade jag till exempelt bryta av en kunds betalkort. From paradise to hell på en sekund. Så klantigt. Så fastnade såklart ena halvan i kortläsaren med chippet ock hela tjotaballongen. Jag blir så trött på mig själv !!! Jag fick stå där o beklaga mig ock ahh ni kan ju säkert läsa situationen utifrån detta. Kunden blev 20 minuter sen om han hade något ärende. Hoppas inte ..!
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0