live a life you will remember

 
 
 
 
 
 
Tjena hörrni! Haft en bra dag hoppas jag ..! Min har varit bra. Igentligen skulle jag bara jobbat tisdag, onsdag ock torsdag denna veckan, innan jag går på ledig helg. Men kände för att jobba lite extra, så istället så blir det tisdag, onsdag, torsdag, fredag ock söndag. Lördag blir min enda day-off. Känns faktiskt bra :)
 
Denna afton har mina timmar från att jag slutade vid kvart över sex, gått åt adventskalendern (standard), big brother ock paradise hotel. Ska ägna mig lite sms-tid nu, ock sedan kanske några avsnitt av pelle svanslös julkalender innan jag pyser i säng, för att ta mig upp ock jobba imorn bitti.
 
Tänkte igentligen bara dela med mig av denna låten, ock ett typ av hej :)
 
 
Så kan ni få se lite av mitt julpynt, som får mig att må bra, för så kan man väl säga eller :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0