You could be the one

 
 
More is more, ett uttryck som följt med mig väldigt väldigt många år, ock jag har fortfarande samma känsla för det. Alla dessa tatueringar som jag vill ock KOMMER göra, det vet nog de flesta om att det är extremt. Men för mig har alltid för mycket varit bra för mig, till mig som person. Jag står för att jag gillar det. Får ofta höra att jag bär för mycket smink till vardags, sooooo what!? Har inga planer på att ändra mig själv för omgivningens skull. 10 ringar är för mig inget konstigt att bära på en ock samma gång. Men nu har jag fått in foten i piercinglivet igen. Höll på massa när jag var liten ock gjorde 5 hål i öronen på mig själv bland annat, även om de flesta i min omgivning tyckte det var mest stupid än smart. Men med de få åren som livserfarenhet, så skulle jag inte säga att alla blev i proffesionell klass, men några blev braaaa. Nu önskar jag att jag kunde få åka in till smycka i Mariestad ock köra några hål i öronen på raken.
 
 
Så många hål kan man ha, men inte helt vad jag är ute efter men många av dem är snygga ...!
 
 
Modern placement for ear piercing as developed by myself with the help of Chad Johnson.  Tash rook, daith and ear head/forward helix locations depicted.  Not sure if I will include suggested positions of pearls on the upper flap of the ear from the Chanel 2012 spring campaign.  Map is being developed for new Maria Tash website and for placement inspiration.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0