Vissa kan se oskyldiga ut, men jävlar vad de kan överraska..!

 
Alltså vart att börja? Jobbar, städar, äter ock sover, en ganska charmig vardag eller vad .. Men denna helgen, den hoppas jag kan vara något utöver det vanliga. Ska om inte ensam pallra mig till skövde för matfestival ock sedan utgång. Det är så jag har min inre plan, men sedan om det ballar ur, jaa då tar vi det vid en annan tidpunkt. Men just nu står paradise hotel på listan, fixa ordning en pulled pork ock därefter spendera kvällen på coop.
 
Min dator har smällt på 6 knappar, så om orden inte skrivs som de borde läsas, så vet ni att det inte är min mening.
 
 
Just give me all of you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0