Semester ock data = omaka!

 
 
Lägger upp lite bilder från den gångna veckan! Lägger ju som ni ser inte mycket tid till datan, då jag har semester ock pysslar med något i stort sett hela tiden :) Igår var nog första dagen på de senaste veckorna som jag kunde blicka över mitt hem, ock göra något drastiskt som att måla om mitt sminkbort. Resultatet blev förjävla braaaa! Det fick mig att även dra igång att storstäda (y)
 
 
Långgolf efter en heldag på stranden :)
 
 
 
 
Först strandhäng i Karlsborg, sedan en cykeltur till tåtorp för rosé ock öl på en brygga efter en skön simtur :)
 
 
 
En hel helg i Karlsborg :) #campinglivet!
 
 
 
 
 
Storstädning på G :) Efter om-målad sminkbänk.
 
 
 
Morgonstund har guld i mun :) En home-katalog på morgonkvisten med en kopp kaffe. Så kunde varje morgon få börja!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0