Det gör ont att veta, men lika ont att undra

 
 
 
 
 
Sådär, jag pallrade mig till gymmet igår, ock när jag säger att jag gav mig själv en mjukstart, så trodde jag fan inte att jag skulle sitta här med en träningsvärk från helvetet. Där ser man vad 4 månader kan bryta ner, precis allt...!
Men vem gillar inte träningsvärk? Tycker fan det är bättre än själva passet... ha ha ha. Därför är jag ingen PT, ock därför skulle jag behöva en (y)
 
 
Nepp, nu har jag gjort mitt arbetspass. Planerar ingenting mer än Paradise Hotel ock Idol för denna kväll. Har slängt på mig en långkjol ock en gosetröjja tillsammans med fårskinnstofflorna. På ingång, förtäring av massa mat ock sedan gosegos o soffhäng:) Fett nice tisdagkväll ändåå. Hare hare :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0