Big Brother 21.00

 
 
Ååh kan ni fatta att big brother är tillbaka :)? Så jävla kul. Det bästa med hösten är nog alla bra tv-program. Man skapar ingen rastlöshet av att hänga i soffan denna årstid på samma sätt som på sommaren, utan man faktiskt njuter av det dessa tider. Tända lite ljus, hoppa I tossorna ock bara mysa framför tv:n :) Yeeey, det blir min kväll det. Klockan 19 börjar något program om thailands djur. Jag älskar thailand, ock avgudar gulliga djur, så det ska jag se. Hoppas jag slipper se massa äckliga spindlar bara. Sedan börjar parlamentet. Haha jag ock pappa tittade alltid på det när jag var liten, så himla roande. Ock därefter är det big brother (y) :) hade gött!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0