a love that never ends

 
 
 
 
 
Godmorgon :) Fredag ock ledig helg, den fredagen, som man inser hur skönt alla har det som är lediga varje helg. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske dra till skövde, får se lite. Men annars så har jag precis kört ett magpass på gymmet. Ock eftersom att stölderna är extrema i töreboda från 2 veckor tillbaka, så har de även stulit stereon på gymmet. Alltså, detta sabotage hela tiden :S Men för att göra stunden lite ljusare, så tyckte folket på gymmet att jag skulle spela musik för alla. Så man kan ju säga att jag stod för underhållningen, då musiken har en kraft att sätta fart på min kropp. Jag blir som ett barn på nytt. Hoppar omkring som en galning, typ!
 

Nu har jag precis ätit frukost. Har tryck i mig allt jag kommit åt, kvarg, bars, rostat bröd ock fil med oboý. Nu väntar en dusch ock sedan vettifan. Jag är så jävla kluven alltså, så det får räcka sååååå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0