Slå mig hårt i ansiktet så jag får känna att jag lever

 
 
 
Inser att dagarna bara går, men att jag av sex dagar typ minns tre stycken, ock det innebär inte att jag är i onyktert tlllstånd. 8 veckor tills första delen på coop går på semester, helt sjukt alltså! Men nog om att tiden springer iväg, vi springer ju varjefall åt rätt håll.
 
Min helg vara kalasbra, bowlingen i fredags var urkul, ock det ena ledde till det andra ock vips så var vi på krogen ock gick loss, verkligen gick loss.
 
 
 
Idag blir det jobb mellan 8-18.15, sedan ska jag hem, laga kycklingsallad ock sedan boka tåg inför morgondagen, som tar mig upp till Göteborg, för att fira Valborg, ock en riktigt fin vän. :) Mina förhoppningar säger att dessa dagar kommer bli hur jävla bra som helst. Ock att det faller så rätt på mitt schema, att jag är ledig.... Dags att njuta ock roa sig lite igen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0