Mindy, my love

 
 
Igår var jag ock vässade fötterna på Mindy :) Ock de var så imponerade på min lilla kanin :) De hade typ inte sett någon kanin som var så lugn ock skötte sig så bra förut :) Ock så tyckte de att hon luktade gott också, haha. Fresh babe :)
 
Det blev en tur till skövde nu i eftermiddag, så jag passade på att fixa ett nytt mobilbatteri, då mitt förra batteri var ovalt istället för platt. Antagligen anledningen till att min mobil ballade ur till o från. Så nu hoppas vi att den klarar sig fint ett tag till. Sedan passade jag på att köpa en ny HDMI-kabel då kaninbusen knagt sönder min tidigare.. Nu ska jag äta godis för 150:- från zigges ..
 
 
 
 
 
Imorn ska jag jobba extra mellan 8-16. Det innebär att jag missar veckans benpass... Får se om jag orkar palla mig dit efter jobbet... Brukar inte äga den motivationen men vi får se. Never say never! Man kan förbättra sig, om man bara ger det chansen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0