I'm not the way that I used to be

 
 
Såfort jag är uttråkad ock inte orkar ta tag i saker så lägger jag mig i soffan eller sängen ock äter allt jag kommer över. Var en sväng till grönsaksbutiken, som förövrigt låter hur bra som helst, men kom därifrån tomhänt... Jag har aldrig förut tänkt på det då jag varit medveten om det inombords, men tusan vad jag tycker om våran frukt på coop. Kanske ännu mer nu.
 
Väl hemma så blev det en halvtimma ute i solen i blåsvädret, men såfort vinden avtar så är det fucking skööönt alltså! Sedan gick jag in i sängen ock har nu fått i mig hur mycket mat som helst.. Dragit igenom veckans avsnitt av top model, ock nu borde jag städa, då det vankas förfest här imorn. Men jag känner att jag kan vänta lite till. Fattar inte varför jag ska dra ut på det in i det sista, men så gör jag... Jag har endel att lära minsann !
 
Imorn är det hur som helst after work igeeeeen :) Känns som att vi är mest onyktra på coop nowdays haha, skämt-o-sido, men nu har vi haft väldigt många after works det senaste. Väldigt trevligt med andra ord. Imorn blir det alltså först lite förhäng hos mig ock sedan ska vi till mandys ock äta mat o dricka öl. För mig blir det premiär på mandys #efterlängtat! Sedan går det rykten om att vi ska ta tåget för utgång i skövde. :) Jag vet inte det, men just nu känns det bäst om jag tar promenaden hem efter mandys. Har ju lagt in på mitt schema att jag ska till gymmet ock köra ben på lördagar, ock att sabba mitt schema nu känns inte så görvärt ock framförallt inte lockande även om jag vet hur kul jag har. Men känner jag mig rätt så kommer jag antagligen sluta upp i skövde som den partylirare jag är ;) haha men vi får se, kanske kommer det något bra i att sätta nya mål. Dessutom var jag ju ute denna helgen, ock hade världskul. Det till o med slet på ena armbågen efter alla "skål's". heheheh. Vi får se helt enkelt, men vin blir det alla gånger! "Live for the weekend" you know. lalalala fett bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0