Fett bra inställning

 
 
 
 
Hittade denna låten ock kapisch sådär bara, fan vad bra jag mår! Denna låten var precis vad jag behövde just nu. Gick bort till coop ock satte upp min sista semesterdag på denna fredag. Så jag är alltså ledig, ikväll vankas det after work ock jag gjorde milen på crosstrainern imorse :) Fan vad duktig jag är eller :) hihi Känns som en bra fredag på ingång. Ock partyvibbarna drar igång... Blir det kanske utgång ikväll ändåååå (a)
 
Passade på att köpa med mig vin hem för kvällen ock jordnötssmör behövdes fyllas på i skafferiet. Sedan när jag gick hemmåt fick jag ett sms att paketet från fitnessguru hade kommit, ock jag powerwalkade de 100 meterna mot paketet i full förväntan. Slet upp det hemma ock har redan testat alla 3 sakerna. Jag är sjukt nöjd. Jävlar vilken perfektion på deras smaker alltså ! Nu har jag mitt godis kan man säga! Double chocolate, chocolate crisp ock rocky road. Hur mycket bättre kan det bli !? Trevlig helg till er alla därute! :)
 
Nu är det städdags för min del, så det är ordning när mina coop-poolers kommer hit ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0