Birthday girl ock påsk

 
 
 
Oj kabooooom vilken underbar helg jag haft trots att jag jobbat över hela påsken!
 
I lördags på påskafton så stängde vi på coop klockan 19 istället för 22, så då hade man ju lite kvar av kvällen, så att man skulle göra någonting var ganska givet. Klockan 18 kom Therese, Viktor, Hanna, Marie ock Martina till coop ock hämtade mina hemnycklar. Sedan handlade de mat ock åkte hem till mig medans jag slet arslet av mig på coop sista timmen, haha.. Så när jag var hemma vid halv åtta, så var grillen tänd ock maten stod serverad ute i trädgården. Väldigt mycket lyx för min del. Så vi satt ute i solnedgången ock åt grillat ock drack champagne, sedan gick vi in ock spelade spel hela kvällen ock hade allmänt fina timmar tillsammans. Närmare tolv så åkte tjejerna hem ock jag satt uppe ock snapchattade några timmar.. Baam, ställer sedan klockan ock inser att jag ska upp om tre timmar för att öppna på coop på påskdagen, även kallad min födelsedag!
 
Men jag kom upp ändå, tittade mig lite i spegeln ock gick sedan iväg ock gjorde mitt pass till klockan 15. Sedan satte jag mig ute i trädgården ock drack vin, åt grillat ock öppnade presenterna från mamma. Vid sex så kom Sara, Marie ock Hanna ock hämtade upp mig ock tog med mig till ekudden för att möta upp Line, Madde, Björn, Therese ock Viktor för att umgås ock grilla på stranden i solnedgången. Dessutom bjöd dem på skönsång med en fyrfallerasång till mig, med hembakat ock tomtebloss o hela fadderullan. Alltså vilket underbart gäng det är! Så himla rara ock goa hela högen! :*
 
 
 
 
 
Men på min måndag när vi insåg att det var söndag ock några var lediga så åkte jag till volleybollplanen vid campingen ock mötte upp Marie, Sara, Ida, Annelinn, Jenny, Markus ock Richard ock vi spelade volleyboll i några timmar, innan vi bredde ut filtarna för en picknick ala Persson, som smakade ljuvligt! Riktig mysig måndag aka söndag. Som vi kommer köra repeat på ett flertal gånger i sommar efter denna underbara känsla. Att vädret varit med oss alla dessa dagar, alltså jag är så fantastiskt nöjd, Så tack till alla inblandade! Ni har än en gång lagt upp ribban! TACK!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0