22:16

 
 
Imorgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt, för jag har kommit in i en svacka där godiset flödar ock maten inte är den bästa, massa mackor ock sådant tråkigt... Men allt hänger nog på att det är så rörigt här hemma, så jag har ingen energi till övers... Men imorn "bitti" ska jag till gymmet ock köra lite armar, sedan hoppas jag att solen skiner så även jag kan få vara ute ock ta del av den innan det blir jobb på kvällen. Sedan närmar vi oss en efterlängtad helg igen. Partybowling med Martina ock våra fina mammor. Lite sådär "take back time" känsla. Det ska varjefall bli oerhört kul. Först mat på Olearys vid 18 ock sedan bowling vid halv nio :)
 
Ock på lördag så kanske jag ska träffa Sara ock Olivia ock dricka vin ock äta räkor, så får vi se vad vi gör av kvällen! :D Ååh vad jag ska ha trevligt denna helgen också :)
 
 
Nu ska jag se på en film ock sedan försöka sova :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0