20:16

 
 
Skönt att denna jobbarhelgen är gjord. Nu blickar jag mot min lediga morgondag som ska ta mig till gymmet först o främst. Missade mitt benpass denna veckan, så får se hur hårt jag kan pressa mig själv imorn... Kom även på att jag inte lagt tid åt att tvätta mina träningskläder denna helgen, då det har varit fest ock sedan jobb. Så sprang ner o stoppade i dem i maskinen nu. Det betyder att jag får försöka hålla ögonen öppna tills maskinen är klar, så det är torrt imorgon bitti. Några avsnitt av cougar town vettja, banana skidz ock coca-cola. Det räddar nog hela kvällen.
 
Har skjutit lite på detta med imorgon måste jag påbörja operation tömma mitt 4:e rum, mitt så kallade förråd. Vart alla prylar ska ta vägen återstår att se .... Det kanske blir kalabalik i de övriga rummen, vi får se :)
 
Hoppas alla haft en fin helg :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0