yooo brothers, yoo sisters!

 

Det här var ett ställe jag skulle finnas på..!
Har jobbat, varit o hälsat på hos min fina Martina, ock på så vis släpper jag en bomb, hennes place är så vackert! Sedan har jag varit på kalas, ock haft en lite svajig vecka så därav ganska dött härinne..

 
Nu till dagen, min lediga måndag, ock jag ställde mig in på en dag med mycket engagemang. Har varit på återvinningen med all papp ock plast ock skit som inte går i soptunnan. Jag har handlat, städat hos Mindy ock fodrat henne om det betyder att hon fått ny fräsch mat (?). Sedan har jag tvättat ock städat min lya. Har lite småplock kvar, men vet inte vart jag ska göra av skiten...Måste skaffa mig lite inredningsgrejjer nu, får panik på mina små förvaringsställen. Har i dagsläget bara en tv-bänk, men där har jag självklart filmer ock sedan har jag en liten byrå i hallen, ock där har jag mössor ock vantar. Så alla mina handdukar ock sängkläder behöver också ha en byrå vatusan! Så denna månaden ska jag lägga fokus på att hitta en skänk till hallen ock kanske ett vitrinskåp. Har tittat ut favoriterna så nu är det bara färden dit ock släpkärra som behövs... haha ock sedan fredagens lön såklart ;)
 
 
Den här från MIO är nog ganska så klar att den ska sitta i min hall :)
 
 
Ock det här vitrinskåpet från MIO är jag också ganska så säker på att jag vill ha. Fast i vitt såklart!
 
 
 
Fan vad jag gillar MIO! Men så vem kör mig ;) ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0