skövde by night ?!

 
 
Vart går man för att få allra roligast en fredag i skövde ? Pitcher's, glädje, pim's, oleary's, bogrens, röda rummet, husaren ... ? listan blir lång! Brukar vanligtvis gå ut på lördagar, men denna gången blir det imorn så vad rekommenderas? Vart går alla :)
 
Precis som jag skriver, imorn hade vi lagt alla planer på hyllan att dra på allsång på husaren, men det hade varit fullbokat sedan 2 månader tillbaka, så då hamnade vi i en cirkel där vi knappt vet vart vi ska av alla ställen.. Vem vem bäst ? Need some help!
 
Idag börjar jag jobba 13.30 istället för 17, så jag sitter här redo ock bara njuter innan det är dags att spendera denna torsdagskväll på coop. Sedan är det ledig helg för min del, vilket känns skönt!
 
 
Hämtade ut ett paket imorse som hade ett friskt innehåll :) 8 Hårprodukter ock ett löspuder till facet.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0