In hopes you're on the other side talking to me too

 
 
Godmorgon! En riktigt fin lördagskväll fick jag igår! Vi hann med väldigt mycket kändes det som! Röda rummet, öltält, mat, röda rummet, bogrens. Hela kvällen var perfekt med två extremt bra vänner! TALK THAT TALK. Imorse när jag kom hem med bussen vid halv fyra så la jag mig i soffan med mindy, som jag antagligen ändrat till kaninens namn. Jag stensomna med en gång, med mindy i knät, ock hon låg bannemig kvar i min famn imorse när jag vaknade också. Ååh vilket fint husdjur jag skaffat mig:) Sedan hade jag även somnat ifrån en del sms ock facebook-chattar... patetiskt av mig, haaah!?
 
Sitter här ock planerar att traska bort till coop ock köpa mig en stor godispåse ock ligga i soffan hela dagen ock bara njuta. Kanske en pizza också !? .. 12.50 går idol i repris från i veckan ock det kan man ju även kolla på:)
 
Sedan ska jag laga 2 maträtter som jag tagit upp kyckling till, så har jag två färdiga matlådor inför veckan :) Idag ska det göras Limekyckling ock sedan krämig kyckling i ugn med rostade grönsaker till :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0