Guten morgen, fan vad fult!

 
 
Jobbade igårkväll, så jag har sovit riktigt bra inatt! Ställde klockan på 02.00 för att jag hade tänkt att gå upp ock kolla på reprisen av idol, men om det finns en plan b, så är det lätt att a gärna faller undan. Så jag sov vidare ock tänker titta på det nu med en stor frukost ock några koppar kaffe. Sounds like lyx!
 
 
Har bara jobbat, så har helt glömt av att svara på sms ock hela fadderullan... Jag ber om ursäkt för det! :/
 
Mådde lite sådär igår på jobbet, men jag tog mig igenom passet ock är inställd på att jobba klart denna helgen! Har inte varit hemma en enda gång från jobbet detta året, ganska så lite creeeeed till mig känner jag! Ock jag tänker försöka fortsätta på den linjen! 
 
Some music this morning!
 
 
 
 
 
 
Sandra Gee's låt är bra mycket bättre på spotify - radio mix!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0