ooh, sundaaaay

 
 
Kom upp imorse ock kunde beta av mitt jobbpass. Försov mig en timma eftersom jag jobbade igårkväll, men för mig som går upp tre timmar innan jag börjar så är det "okeey" att försova sig en timma ibland :) Väl hemma vid halv fyra, så drog jag igång med mitt dagliggöra. Skulle få upp en lampa i sovrummet, sedan var det disk, städ ock dusch på schemat, men när jag fått upp lampan så skulle jag sätta in det extra fönstret ock var pga att lampa skulle vara mellan rutorna, så var jag tvungen att tälja ut lite ur ena hörnet för att få ut sladden ock kniven satte sig i min andra näve, ock blodet pumpade ut. Hade bara tur att mamma var nere ock skulle hjälpa mig med fönstret eftersom det är lite större ock väger lite. Så hon fick springa upp till sig, ock hämta större plåster att sätta på, ock gav mig vatten o luft då jag mådde illa ock höll på att svimma av pga av allt blod som pulserade ut ur jacket. Så fick snabbt som tusan linda om ett förband över det större plåstret för att hålla det täppt! Så ikväll kan jag inte tvätta bort mitt smink... Ock imorn ska jag dessutom upp tidigt för en tur till skövde, så jag får hoppas att jacket läkt ihop en del ock att handen fungerar någorlunda, så jag kan tvätta bort mitt smink ock göra nytt.... Fick ställa in allt som hade med sysslor att göra, sätta mig i soffan med ett glas vin framför solsidan ock hellenius hörna istället.. Men det satt fint det med, precis som jacket ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0