I spend her love until she's broke inside

 
 
Hey på dey! Jag har haft en rysande bra dag idag! Har tvättat ock dessutom städat 2 baggar + mindys bur. (y) Har även betat av lite tvättning, innan jag o mamma tog turen till skövde. Jag införskaffade mig den omtalade reparationstapeten. Så när jag kom hem så drog jag igång med allting direkt för att hinna klart innan allt började på tv:n. Så jag har fått upp reparationstapeten helt på egen hand, som är värt att understrukas, ock imorn kanske men bara kanske jag hinner få upp den framtida tapeten i hallen. Jag hann även in på MIO, ock kan på så sätt erkänna att jag ÄNTLIGEN har beställt mitt vitrinskåp ock min skänk, så i mitten av december ska det finnas att hämta i Mariestad. MIO, vilken kvalitét !!! ♥
 
Ock så måste jag avsluta med att min bror ville tipsa mig om en bra låt... Jag lyssnade, ock jag gillade vad jag hörde så nu skickar jag hans inspiration vidare! "unconditionally" med Katy Perry. TACK!
 
Outfit från i lördags ! "Love on top" if you know what I mean ;)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0