det gungar fastän vi står stilla

 
 
Lyssnar litegranna på Maggios nya låtar, "I min bil", "Mörkt", "Jag lovar", "Låtsas som det regnar", "Va kvar", "Hädanefter", "Trädgården en fredag"... Ock inväntar de kommande låtarna med spänning.
 
Städade ock plockade hela dagen igår så gör inte så jättemycket idag... Jag hann ju inte helt klart, men tar lite ikväll igen :) Lite småplock kvar bara :)
 
Har så mycket jag vill införskaffa mig nu, helt sjukt! Blir en ny förändring i hallen från hur jag har det idag, inga stordåd, men jag tror det kommer bli fett mycket snyggare! Fattar inte hur jag tänkte när jag tänkte till förra gången alltså, hahaha... Så eventuellt den 16:e oktober så blir det kanske en tur till IKEA. Har sett på deras hemsida att de har massa stora speglar till bra priser, så det kanske kan bli något :) Sedan måste jag hitta den där perfekta tapeten som jag suktar efter utan att veta om den ens existerar... Lalala, hoppet finns kvar.
 
 
Gårdagens shopping :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0