best I ever had

 
 
 

* V.I.P. RADIO - CRASH BOOM BANG, ALEX & PETER
* THAT GIRL RADIO EDIT - MISCHA DANIELS, U-JEAN
* HOLY GRAIL - JAY Z, JUSTIN TIMBERLAKE
* WILDFIRE - THE SATURDAYS
* PROBLEM WITH LOVE - THE SATURDAYS
* NATTEN LÅNG - MEDINA
 
 
Sista jobbdagen innan ledig helg, ock det känns fruktansvärt lättarbetat! Idag var första dagen som jag kunde diska med en handske på mig sedan i söndags, så det fanns en lite hög på bänken. Men det är gjort ock nu sitter jag ock käkar frukost ock lyssnar på musik. Ska städa lite idag ock sedan står jobb på schemat, 17 - 22.15.
 
Så gick det när jag duschade i tisdags utan förband, då sprack det upp igen. Usch vad det sitter på ett olämpligt ställe. Nu varar det istället.... Men som jag sagt till alla andra, det ska kännas att man lever!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lillebruuuuuur

Alltså. Fy fan för det där skärsåret! Tänkte egentligen bara tipsa om att lyssna på "unconditionally" med Katy Perry. Den är väldigt, väldigt bra!! :)

2013-10-24 @ 17:55:30
URL: http://freddjohansson.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0