bad boys

 
 
Kan börja med att jag har haft en fin helg! Sen att man går ut på krogen ock folk som man inte har den blekaste aning om vilka de är, kallar en massa lustiga ord, "kastar" drinkar över en, ock slår mobilen ur ens händer, det antar jag att man får räkna med eller ?! Men mitt ibland allt detta kaos, så finns det fina stunder, goa folk som bjuder en på drinkar ock shottar, ock fina folk som faktiskt är riktigt riktigt trevliga :) Ock det överväger det negativa alla gånger, why? men tack!
 
Annars då? jag nyser som en galning ock försöker undvika den dagen då det slår ut i förkylning o feber. Än så är jag frisk, tack o lov! Har jobbat nu måndag, tisdag ock igår efter jobbet så hämtade jag ut min tapet som jag beställt, vilken förövrigt är sjukt fin! Så idag planerar jag en tur till skövde för att köpa en reparationstapet. Dessutom ska jag idag beställa vitrinskåpet ock skänken, så får vi hoppas att leveranstiden inte är allt för lång :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0